För er som vill tjäna mer pengar på era tjänster, anordnar Abridge konferensen “Lär dig finna kundbehov som medför fler service & tjänsteavtal” den 19 november.

Verktyg och metoder för att klarlägga kunders behov i jakten på fler tjänste- & service- avtal

Hur vinner du slaget om dina kunder?
En väg är via service- eller tjänsteavtal.

Undersökningar genomförda av olika researchföretag visar att ca 50% av omsättning från eftermarknadstjänster kommer från tecknade avtal.

Fokusera på att förnya redan existerande avtal och även teckna nya.

Företag som tappar 5% av sina servicekunder minskar omsättningen med 10% för sin serviceverksamhet. Omsättningen ökar med 14% inom serviceverksamheten för de företag som lyckas öka antal avtalskunder med 5%.
Du tecknar fler avtal och skapar förutsättningar för värdebaserad prissättning om du har koll på kundens behov och värdering av de tjänster du erbjuder.
Abridge erbjuder dig att delta i en workshop som utvecklar dig i hur du metodiskt jobbar med att ta fram kundbehovet hos dina kunder. Ett hjälpmedel som är nödvändigt för ökad framgång i tecknande av serviceavtal samt insamling av information från kunder. Fakta som behövs i er tjänsteutvecklingsprocess.
Har du inte mer än 30% av dina kunder på avtal eller bara säljer reservdelar till dina kunder skall du definitivt anmäla dig. Din potential till ökade intäkter är stor.

Boka fredagen den 19 november 8.30-12.00 redan nu. Vi har begränsat antalet deltagare till workshopen för maximalt kunskapsutbyte.
Du kan ladda ner ett komplett konferensprogram från sida kontakta oss under “Ladda ner”

Skicka meddelande