Visualisera din serviceaffär
Visualisera service
Visualisera din serviceaffär
Du som ansvarar för service och eftermarknad har många uppgifter på ditt bord. Du skall styra, motivera och planera din servicepersonal samtidigt som du ansvarar för avdelningens resultat att underhålla och finna nya kunder samt utveckla serviceverksamheten till en av de effektivaste i er bransch.
Du har många bollar i luften och trivs med det men ibland kanske det blir för mycket? Det kan vara svårt att upprätthålla en vänlig och trevlig ton mot en kund när du känner att tiden inte räcker till.
Mitt i allt detta kommer sedan ditt ansvar att månadsvis leverera resultatrapport eller tolka en månadsrapport om ekonomin som visar hur ni ligger till i förhållande till budget. Tid är med andra ord en trång sektor.
Känner du behov av ett verktyg som automatiskt hjälper dig att hantera rapporteringen och ger dig en översiktsbild som hjälper dig att utveckla och visualisera service och eftermarknadsaffären? Något som gör att du slipper
- tidskrävande sammaställning av data för uppföljning i Excel ark
- gå på bara magkänsla när du utvecklar er service till marknadens bästa
Visualisering av serviceverksamhetens utveckling och behov med kunden, teknikern eller utrustningen i centrum perfekt att använda i diskussioner med ledning eller medarbetare.
Vi på Abridge har identifierat ett antal utmaningar som servicechefer står inför och tagit fram ett stöd som underlättar vid utveckling av serviceverksamheten och ger dig mer tid till kunder samt planering och styrning av din personal.
Läs mer om vår Sherpa
eller kontakta oss för en demo.