Alla nyheterStockolms Hiss- & Elteknik vänder sig till Abridge för att träna sina hisstekniker.Stockholms Hiss-& Elteknik har tagit hjälp av Abridge för att träna och utbilda sina servicetekniker och serviceledare i kundkommunikation och affärsmannaskap. Hög tekniks kompetens är inte tillräckligt för den marknad man agerar på. Kunder kräver även aktuell statusinformation kring sitt serviceärende och då blir kundkommunikation allt viktigare för att få nöjda kunder. Abridges träning hjälper dem att nå sitt mål.... Läs mer4 mars, 2019S:t Eriks Hiss väljer Abridge för utbildning och träning av servicetekniker.S:t Eriks Hiss har ett uttalat mål att lösa sina kunders problem så snabbt som möjligt. Det innebär hög teknisk kompetens hos teknikerna men även kundbemötande och affärsmannaskap är en viktig del för att lyckas. Att förstå kundernas behov och önskemål är avgörande och då är teknikerna en viktig kugge för att finna en bra lösning på kundernas problem. S.t Eriks hiss har tagit hjälp av Abridge för att träna och utbilda sina servicetekniker o serviceledare i kundkommunikation och affärsmannaskap för att uppnå ökad uppskattning från kundbasen. ... Läs mer14 januari, 2019ManKan Hiss anlitar Abridge för utbildning och träning av servicetekniker.ManKan Hiss verkar på en hårt konkurrensutsatt marknad. Förutom hög teknisk kompetens är kundbemötande och affärsmannaskap viktigt för att lyckas på den konkurrensutsatta hiss service marknaden. ManKan Hiss har tagit hjälp av Abridge för att träna och utbilda sina servicetekniker o serviceledare i kundkommunikation och affärsmannaskap.... Läs mer19 oktober, 2018Sdiptech ny kund till AbridgeAbridge hälsar Sdiptech välkommen som ny kund. Abridge har fått förtroendet att träna servicetekniker i affärsmannaskap och kundbemötande i ett antal av gruppens bolag.... Läs mer5 september, 2018Utbildningsvideo i affärsmannaskap till ABB RoboticsABB Robotics ger Abridge förtroendet att utveckla en utbildningsvideo i affärsmannaskap för servicetekniker. Videon ingår i ett globalt utbildningsprogram för servicetekniker. Ett servicebesök skall i grunden genomföras på samma sätt över hela världen. En kravbild från företagets stora globala kunder. Affärsmannaskap är den del av träningen som ger teknikern kunskap om hur man vidareutveckla kunden kring ABBs robotar. Träningen avslutas med ett test och vid godkänt resultat blir teknikern certifierad på angiven kunskapsnivå. Se ett klipp från utbildningsvideon. ... Läs mer13 mars, 2018Abridge har fått förtroendet av SAAB training att utbilda tekniker och sitemanagers i affärsmanaskap.Abridge har fått förtroendet av SAAB training att utbilda tekniker och sitemanagers i affärsmannaskap. Målet är att utveckla gruppen till viktiga värdeskapare via vår arbetsmetod, något som gynnar både SAAB och deras kunder. SAABs personal har genomgått Abridges affärsmannaskaps träning med träningsuppgifter framtagna för de specifika situationer som teknikerna möter i sitt dagliga arbete. Verkliga situationer men i trygg miljö där deltagarna får öva i att övertyga sin motpart istället för övertala dem och uppleva önskat resultat. “Vid de tillfällen vår personal träffar kunden är det viktigt att de blir övertygade istället för övertalade om investeringar som de skall göra. På det sättet kan de själva motivera att investeringsbeslutet är rätt” säger Henrik Lundgren på SAAB. Abridges metod användes med framgång i kundmöten redan under pågående utbildning och det uppskattar vi, säger Henrik. All vår utbildning och träning i affärsmannaskap tar avstamp i kundens verklighet så deltagarna kan applicera nyvunnen kunskap direkt vid nästa möte. Vi bidrar till en naturlig beteendeförändring hos deltagarna. ... Läs mer13 februari, 2018Vattenfall ny kund till AbridgeAbridge hälsa Vattenfall Services Nordic välkommen som ny kund. Abridge har fått förtroendet att utveckla projektledare och gruppchefer i affärsmannaskap.... Läs mer10 november, 2017Från internt drivet servicefokus till kunddrivet servicefokus ökar din framgångsfaktor.Undersökningar genomförda av Aberdeen Group visar att de företag som når bäst framgång i sin serviceaffär är de som skiftat från internt driven till kunddriven service. Aberdeen rapport ... Läs mer20 juni, 2017DMG MoriAbridge hälsar DMG Mori välkommen som ny kund. ... Läs mer9 juni, 2016SwedaviaAbridge hälsar Swedavia välkommen som ny kund.... Läs mer25 januari, 2016